Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Δημοτικό Γυμναστήριο Τούμπας

Εδώ και 25 χρόνια γυμνάζομαι στο Δημοτικό Γυμναστήριο. Στην αρχή πήγαινα στην 25η Μαρτίου με τα πόδια. Ήμουν βλέπετε νεώτερη. Εδώ και 10-15 χρόνια τα γυμναστήρια του Δήμου πολλαπλασιάστηκαν. Έτσι υπάρχει και ένα στη γειτονιά μου. Στην αρχή γυμναζόμασταν τρεις φορές την εβδομάδα αλλά τα τελευταία χρόνια η προσφορά περιορίστηκε σε δύο φορές. Τέλος πάντων, η όποια προσφορά δεκτή.

Την γνώμη που έχω για τους γυμναστές και γυμνάστριες σήμερα δεν είναι η ίδια που είχα τα πρώτα χρόνια της γυμναστικής. Δεν θέλω να θίξω κανέναν, άλλωστε δεν θυμάμαι καν τα ονόματα. Το παρελθόν πέρασε. Τα τελευταία 10-15 χρόνια όμως, τα παιδιά και οι κοπέλες που στελεχώνουν τουλάχιστον το Δημοτικό Γυμναστήριο Τούμπας και το Κολυμβητήριο είναι πάνω από άριστα. 
Οι ασκήσεις προσαρμοσμένες στην τρίτη ηλικία όμως δύσκολες κάποιες επειδή έτσι πρέπει, οι συμβουλές πολλές και χρήσιμες. Η γραμματεία εξυπηρετική με το Γιώργο χρόνια τώρα.
Εγώ απολαμβάνω τη γυμναστική με όλους τους γυμναστές όμως θέλω ν' αναφέρω τα ονόματα των αγαπημένων μου των τελευταίων χρόνων. Ο Προκόπης που φροντίζει να γυμνάζουμε όλο το σώμα μας και μας ενθαρύνει με τα πολλά 'μπράβο' του επειδή γνωρίζει πως μας αρέσει η επιβράβευσει. Ο Κώστας που αλλάζει ασκήσεις να μη βαριόμαστε και έχει χιούμορ κι αυτό είναι στα συν του. Κάποια στιγμή φέτος είδα τον Κυριάκο και μου φάνηκε πολύ εύσωμος για γυμναστής, αλλά αυτό ήταν μέχρι που μπήκε μέσα στην αίθουσα. Τότε μας κέρδισε. Χαίρεσαι να γυμνάζεσαι μαζί του και τα δύσκολα τα κάνεις εύκολα για να τον ευχαριστήσεις. 

Το επιστέγασμα όμως είναι η Ελεονώρα που μας κάνει θεραπευτική γυμναστική και μας δίνει συμβουλές για ορθοσωμία και σωστή διατροφή. Την βλέπεις και είναι ανθισμένο κλαράκι κι έχει τόση δύναμη, αντοχή και ενέργεια. Μετά το μάθημα της είπα ότι έχω ένα blob και μου έδωσε το profile της στο Facebook. Από τότε την παρακολουθώ. 
Πιστεύω πως είμαι από τους τυχερούς.

Μια και ό,τι έγραψα παραπάνω αφορούσαν το χειμώνα του 2014-15 άσχετα αν δημοσιεύτηκαν το φθινόπωρο θέλω να αναφερθώ και στο γυμναστή Παναγιώτη που μας γυμνάζει φέτος και κάνει τέλειες ασκήσεις για τη δική μας ηλικία. Τον ευχαριστώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου