Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Κομμωτήριο 'LUCIA'

Γνωρίζουμε όλοι πως οι γυναίκες ενδιαφέρονται για την εμφάνισή τους και συνήθως είναι καλαίσθητες. Λοιπόν στα 21 μου είχα το δικό μου Φροντιστήριο με πολύ κόπο και σκληρή δουλειά και για να επιβληθώ χτενιζόμουν σ' ένα κομμωτήριο στην Άνω Τούμπα, φτιάχνοντας τα μαλλιά μοτ πίσω 'μπανάνα'. Μετά παντρεύτηκα, έκανα τα δυο παιδιά μου, οι υποχρεώσεις πολλές, οικογένεια, δουλειά, γονείς υπερήλικες, κόπηκε και το συχνό χτένισμα. Μόνο σε γιορτές, γενέθλια κτλ και σε κάποιο διάστημα το ξέχασα τελείως. Έκανα μεγάλο πρόλογο για να δείξω πως σήμερα μετά από πολλές εμπειρίες σε διάφορα κομμωτήρια μπορώ να συγκρίνω και να αξιολογήσω αυτά που θα πω παρακάτω.

Τα τελευταία χρόνια λοιπόν είμαι μόνιμη πελάτης του κομμωτηρίου Lucia, που βρίσκεται γωνία Παπάφη και Κλεάνθους. Η ιδιοκτήτρια Lucia είναι γυναίκα μαχήτρια της ζωής. Μεγάλωσε δουλεύοντας την μονάκριβη κόρη της που ακολούθησε το επάγγελμα της μητέρας της και μεγαλουργεί. Το κορίτσι έχει έμφυτο ταλέντο να ομορφαίνει τους πελάτης της. Το μαγαζί αυτό είναι ευλογημένο. Κουρέματα, χτενίσματα, μακιγιάζ, περιποίηση νυχιών. Εντύπωση μου κάνει η αγάπη που είναι διάχυτη μέσα στο μαγαζί. Το νιώθεις, ιδιοκτήτες και εργαζόμενα κορίτσια με χαμόγελο και έτοιμα για κάθε ιδιοτροπία πελατών. 

Στην καρδιά μου έχει ιδιαίτερη θέση η Μελίνα και η Λαμπρινή με τις οποίες υπάρχει χημεία μεγάλη. Ευχαριστώ όλα τα κορίτσια (Δήμητρα, Όλγα, Ξένη, Δημητρούλα, Αλεξάνδρα...) που με χαϊδεύουν (η ζωή δεν με χάϊδεψε), που με κάνουν να νιώθω όμορφα και νοιάζονται για μένα την Ευμορφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου