Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Τάκης Τσακίρης


Στις 15 Ιουνίου 2018 κηδεύτηκε στα νεκροταφεία Αναστάσεως ο αγαπημένος δάσκαλος των ομάδων Αυτογνωσίας του Κριναετού, Τάκης Τσακίρης. Δεν θέλω να νιώθω θλιμμένη, όμως δεν το κρύβω πως έχω ένα μούδιασμα γι' αυτόν τον θάνατο. Ο δάσκαλος Τσακίρης μου έδειξε, μου έμαθε το δρόμο του γυρισμού από κει που ξεκινάμε όταν ενσαρκωνόμαστε. Μου έδωσε πολλά, συμβουλές, προσευχήθηκε για μένα και τα παιδιά μου και μου έμαθε πως όλα στη ζωή μας γίνονται για κάποιο λόγο: 'για να διδαχθούμε'.

Ήταν και και θα είναι φίλος και προστάτης και από ψηλά, όπως μου εμπιστεύθηκε πως και οι αναχωρηστές δάσκαλοί μας, μάς φροντίζουν και μας καθοδηούν συνεχώς. Θα μπορούσα να γράψω σελίδες για τον δάσκαλο Τσακίρη, όμως δεν θα απαλλύνουν τον πόνο μου. Κουράγιο στη γυναίκα του Φωτεινή, στον γυιό του και στους στενούς του συγγενείς.

Καλό σου ταξίδι, Δάσκαλε, και εύχομαι να βρεις εκεί ψηλά όλα όσα μας δίδαξες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου