Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Φωτογραφείο



Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω πως είμαι τοπικίστρια και αγαπώ τη γειτονιά μου. Έτσι μπήκα στο L.K. studio photography και έμεινα πελάτης κάτι χρόνια τώρα. Μπορείτε να δείτε τη σελίδα τους εδώ και εδώ.

Λόγω ηλικίας οι γνώσεις μου για τα ηλεκτρονικά εργαλεία δεν είναι αυτές που θα ήθελα, όμως λόγω χαρακτήρα βρίσκω πάντα ανθρώπους που με βοηθούν να συμβαδίσω με την εποχή μου. Φίλςο και βοηθός μου είναι ο φωτογράφος Λευτέρης και η γλυκιά σύντροφός του Κατερίνα που με βοηθούν να περάσω φωτογραφίες από το κινητό και τη φωτογραφική μηχανή σε στιακάκι για να το χρησιμοποιήσω στο διαδίκτυο όπου έχω facebook και το παρών blog. Σε αυτά τα μέσα κοινοποιώ όσα νομίζω ότι ενδιαφέρουν τον άνθρωπο.

Θεωρώ τύχη που γνώρισα δυο νέους ανθρώπους με χαρίσματα που με κάνουν να σκέφτομαι αισιόδοξαγια τα νεώτερα άτομα της υλιστικής εποχής μας.

Ένα ευχαριστώ στον Λευτέρη και στην Κατερίνα που βρέθηκαν στον δρόμο μου. Τους εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και χαρά.

1 σχόλιο:

  1. Ένα ευχαριστώ είναι σίγουρα λίγο για τα τόσο όμορφα λόγια σας. Είναι μεγάλη μας τιμή και χαρά να σας έχουμε κοντά μας. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη , αλλά και για τις τόσο ενδιαφέρουσες συζητήσεις μας. Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή