Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

Από την παράδοση των ιθαγενών της Αμερικής


 

Η γη είναι η μάνα μας, φροντίζουμε το ιερό της έδαφος με κάθε βήμα μας.

Ο ουρανός είναι ο πατέρας μας, τον φροντίζουμε με κάθε ανάσα μας.

Τα ποτάμια είναι οι αδερφές μας, τα δέντρα οι αδερφοί μας.

Μεγαλώνουμε με τη φωτιά της ελευθερίας.

Η αλήθεια είναι η φωτιά που καίει τις αλυσίδες μας.

Η θεραπεία είναι η φωτιά που κυλάει στις φλέβες μας.

Στέκομαι σαν δένρτο ίσιο με τις ρίζες του βαθιές στη γη και τα κλαδιά απλωμένα στον ουρανό.

Η καρδιά μου στέκεται όρθια σαν δέντρο.

Είμαστε ζωντανοί σαν τη μάνα γη.

Έχουμε τη δύναμη να παλέψουμε για την ελευθερία μας.

Γη το σώμα μου, νερό το αίμα μου, αέρας η ανάσα μου, φωτιά το πναύμα μου!

Ό,τι πεθαίνει θα αναγεννηθεί και ό,τι πέφτει θα ανυψωθεί ξανά...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου