Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2024

60 χρόνια γάμου

 

Επέτειος 60 χρόνων γάμου με τον Γιώργο. Για τα σημερινά δεδομένα φαντάζει κάτι ασύλληπτο, για εμάς που το ζήσαμε είναι μια πραγματικότητα. Ένας δρόμος με τα πάνω και τα κάτω... Χρόνια δύσκολα, επιβιώσαμε μόνοι μας και μάλιστα βοηθώντας γονείς, επειδή είμασταν ολιγαρκείς και εργατικοί. Ζήσαμε πέτρινα χρόνια, εμείς τα παιδιά του πολέμου, όπως μας αποκαλώ!

Στίψαμε τη ζωή να χαρούμε τις μικροαπολαύσεις και με κουράγιο αντιμετωπίσαμε όσες αναποδιές ήρθαν στο δρόμο μας. Προσωπικά δεν μετανιώνω για όσα έπραξα αυτά τα χρόνια με τη δύναμη και τη σοφία που διέθετα. Με τη σημερινή εμπειρία της ζωής, ίσως να δρούσα με περισσότερη σοφία, όμως χαίρομαι για όσα κατάφερα με το μυαλό, τα χέρια και τις δικές μου πλάτες. Ιδιαίτερα χαίρομαι για το μεγάλωμα των δύο παιδιών μου, φροντίζοντας να τους δώσω κατά πρώτον Ηθικές Αξίες και ό,τι υλικό μου ήταν δυνατόν.

60 χρόνια είναι μια ζωή, Θεέ μου. Ελπίζω να μην πήγε στράφι! Και φόρεσα στην καρδιά μου τα ακαλή της.

Ευμορφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου