Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2024

Πείρα της ζωής

 

Πολλά είναι αυτά που το γήρας συνοδεύουν. Στην κορυφή αυτών είναι βέβαια η λέξη 'Πείρα' της ζωής. Εντυπωσιάζομαι που θυμάμαι κάτι επουσιώδες και ξεχνώ άλλα. Ο δάσκαλός μου μού είχε εξηγήσει πως έτσι προστατεύω τον εαυτό μου. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. 

Με χαροποίησε που θυμάμαι τι ενδιέφερε την κοινωνία στην νεότητα μου και τι στη σημερινή εποχή. Χάρηκα διαπιστώνοντας ότι διαθέτω μια καλή μνήμη σε διαφορετικές περιόδους της ζωής μου. Λόγου χάρη θυμάμαι τίτλους εφημερίδων ούσα μαθήτρια, θυμάμαι περιοδικά Ελληνικά και ξένα όπως το Reader's Digest, το Cosmopolitan, τα Επίκαιρα, τον ταχυδρόμο, τη Γυναίκα και ακόμα ακόμα το Ρομάντζο, τον Θησαυρό και πολλά άλλα.

Στις τόσες σελίδες ανακάλυπτα διαμάντια δημοσιογραφίας, αλήθειες και προβληματισμούς που διαμόρφωσαν το άτομο που είμαι σήμερα. Χαίρομαι που κατάφερα να κρατήσω τον χαρακτήρα μου και δεν παρασύρθηκα από τον μοντερνισμό της κάθε εποχής καλό ή κακό.

Ευμορφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου